
En una cerimònia emotiva, els confirmants van estar acompanyats pels seus pares, padrins, catequistes i comunitat parroquial, que d’una manera molt especial van seguir la celebració sent un dels moments més esperat, «el de la unció i imposició de mans del Sr. Arquebisbe sobre cadascun dels 18 joves«.
Conclosa la cerimònia, se’ls lliurà el recordatori amb el lema » Senyor enforteix la nostra Fe«, que reproduïm al costat.
Aquí sota una foto del Sr. Arquebisbe amb les confirmans i catequistes.
